Tel: +31 (0)20 35 83 694
Tel: +31 (0)20 35 83 694

Whitepaper: Conversie

Om conversie te bevorderen is een goed verkoopproces elementair.

Conversie is een percentage van de aanvragen (leads) die een order worden. Hoe kan je conversie verhogen? Door een goed verkoopproces waarbij je mensen laat kopen wat ze echt nodig hebben. Het gaat er niet om dat jij iets verkoopt maar dat je mensen helpt de volle impact te zien van hun probleem en daardoor de waarde zien van jouw oplossing. Je helpt de klant zichzelf te overtuigen.

Download het Whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen.

Vul onderstaande gegevens in en we sturen je een download link naar het opgegeven e-mail adres. Alle velden zijn verplicht.
Gerard kan enorm goed analyseren stelt de juiste vragen en laat jou nadenken over je bedrijf en wat je er mee wilt.
"Zo werkt dat nu eenmaal bij ons", "Zo eenvoudig is dat niet" kent u dat? De onmacht der gewoonte om dingen vanzelfsprekend te achten en die dat helemaal niet zijn! Gerard kan enorm goed analyseren stelt de juiste vragen en laat jou nadenken over je bedrijf en wat je er mee wilt. Waarom zijn we anders dan anderen? waar maken we het verschil? hoe verkopen we dat? We zijn nu veel beter in staat om ons bedrijf te verkopen. Het rendement van onze verkoop is gestegen. Veel procedures en werkzaamheden zijn omschreven en dat zorgt voor structuur, betere sfeer, saamhorigheid en duidelijkheid over wie we zijn. We hebben nu al meer plezier en meer nieuwe klanten. Dat is onomstotelijk de verdienste van Gerard waarvoor ik hem niet genoeg kan danken.

Ybo Duursma
Directeur
Iris Koeriers International - Hilversum

Toen Gerard vertelde dat hij een GRATIS workshop ging geven over zijn Bedrijfsplan training was ik er als eerste bij. Ik kan het kort houden: goede ontvangst, goed materiaal, goede audiovisuele ondersteuning, etc.
Dan de inhoud: Gerard weet waar hij het over heeft. De uitgereikte hand-out kan op zich als leidraad dienen om een goed ondernemersplan te schrijven en ik weet zeker dat de kennis van Gerard ook een hoge toegevoegde waarde geeft. Wat mij het meest verbaasde is dat hij van elke aanwezige wist wat die persoon deed en daar ook over mee kon praten. Hij had zich verdiept in de aanwezige personen.

Herbert Denk
Directeur
E-Line Solutions