Tel: +31 (0)20 35 83 694
Tel: +31 (0)20 35 83 694

Whitepaper: Conversie

Om conversie te bevorderen is een goed verkoopproces elementair.

Conversie is een percentage van de aanvragen (leads) die een order worden. Hoe kan je conversie verhogen? Door een goed verkoopproces waarbij je mensen laat kopen wat ze echt nodig hebben. Het gaat er niet om dat jij iets verkoopt maar dat je mensen helpt de volle impact te zien van hun probleem en daardoor de waarde zien van jouw oplossing. Je helpt de klant zichzelf te overtuigen.

Download het Whitepaper door het formulier hiernaast in te vullen.

Vul onderstaande gegevens in en we sturen je een download link naar het opgegeven e-mail adres. Alle velden zijn verplicht.
Door Gerards’ enthousiaste presentatie over de ACT® meting werd ik nieuwsgierig. Vooral over het verschil tussen natuurlijke (aangeboren) krachten en aangeleerde krachten.
De test zelf duurt inderdaad maar 10 minuten en tijdens de uitleg presenteert Gerard heel rustig en bedachtzaam de resultaten. Gerards’ analyses zijn echt spot-on. Je hebt me in actie gezet om mijn onbenut potentieel verder te ontwikkelen, je luistert goed naar mijn verhaal en zet wat je hoort in, in mijn voordeel. De test is makkelijk, de resultaten duidelijk en de manier waarop Gerard het gesprek aangaat is niet bedreigend en zet je aan tot actie.

Arlette Nikken
Team Coach
ForceC Coaching en Consultancy

Wil je ook je omzet verhogen? Ga dan om te beginnen eens naar de workshops die Gerard geeft. Soms zijn die zelfs gratis.
Gerard leerde me om met hetzelfde meer te verdienen. in het offertetraject en de periode erna bijvoorbeeld heb ik op aanraden van Gerard het aantal contactmomenten verhoogd. Dat helpt je om top of mind te blijven bij je potentiële klanten en verhoog je de slagingskans. Door constant te meten weet ik nu dat vorig jaar 80% van de offertes ook opdracht zijn geworden.

Marc Slingerland Tusch BV