Tel: +31 (0)20 35 83 694
Tel: +31 (0)20 35 83 694

Cookies

Cookiewet: regels en richtlijnen

Websites moeten bezoekers informeren als zij cookies willen plaatsen. De bezoeker moet daarvoor toestemming geven. Dat geldt alleen voor cookies die surfgedrag bijhouden. De regels voor cookies staan in de Telecommunicatiewet.

Functionele cookies uitgezonderd

Websites hebben geen toestemming nodig voor cookies die nodig zijn om een dienst of webshop te laten functioneren. Dit zijn bijvoorbeeld bestanden die bijhouden wat er in een winkelwagentje zit.

Versoepeling voor analytische cookies

Op dit moment moeten websites ook voor analytische cookies toestemming vragen. De minister van Economische Zaken wil het verplicht vragen van toestemming voor analytische cookies afschaffen.

Websites gebruiken analytische cookies om bezoekersaantallen bij te houden. Ze hebben nauwelijks gevolgen voor de privacy. Wel zorgen ze vaak voor ongewenste pop-ups waarin om toestemming wordt gevraagd. Door de geplande versoepeling hoeft een website alleen om toestemming te vragen als dit ook echt nodig is om de privacy te beschermen. Dat kan ook bij analytische cookies in sommige gevallen nodig zijn. Bijvoorbeeld als de verzamelde statistische gegevens ook worden gebruikt voor het opbouwen van bezoekersprofielen.

Tracking cookies: altijd toestemming vereist

Bij het plaatsen van zogenaamde ‘tracking cookies’ moet een website de bezoeker altijd informeren en toestemming vragen. Tracking cookies worden gebruikt om individueel surfgedrag bij te houden en om profielen op te stellen. Dat heeft grotere gevolgen voor de bescherming van privacy. Naast de Telecomwet is ook de Wet bescherming persoonsgegevens op deze cookies van toepassing.

Toen Gerard vertelde dat hij een GRATIS workshop ging geven over zijn Bedrijfsplan training was ik er als eerste bij. Ik kan het kort houden: goede ontvangst, goed materiaal, goede audiovisuele ondersteuning, etc.
Dan de inhoud: Gerard weet waar hij het over heeft. De uitgereikte hand-out kan op zich als leidraad dienen om een goed ondernemersplan te schrijven en ik weet zeker dat de kennis van Gerard ook een hoge toegevoegde waarde geeft. Wat mij het meest verbaasde is dat hij van elke aanwezige wist wat die persoon deed en daar ook over mee kon praten. Hij had zich verdiept in de aanwezige personen.

Herbert Denk
Directeur
E-Line Solutions

"Ik ben Gerard nog altijd zeer dankbaar voor het managementboek en -advies dat ik van hem kreeg. Dit was de bron voor één van mijn succesfactoren hier in de fabrieken!
We hebben 3 jaar geleden samen met het team onze normen en waarden opnieuw gedefinieerd. Deze hebben we vervolgens ook gevisualiseerd op diverse plaatsen in de fabriek en in onze e-mail communicatie. Hierdoor heb ik een sterke cultuur kunnen ontwikkelen die de basis is voor letterlijk ... alles!"

Jean-Pierre Polanen
Factory manager
Nestlé Hongarije

Kegcoach

De volgende stap

In een vrijblijvende eerste sessie doen we een grondige en kosteloze strategiesessie om te bepalen hoe je bedrijf er nu voor staat. Na dit gesprek kijken we wat de beste manier is om jouw ambities waar te maken. Besluit je dat ik jou verder kan helpen? Dan geef ik je de garantie dat je je resultaat behaalt.

Ik geef garanties voor meer omzet, winst en meer vrije tijd. Je gaat resultaat boeken!

groei-e1449073108124