Tel: +31 (0)20 35 83 694
Tel: +31 (0)20 35 83 694

90 dagenbedrijfsplanning-dag

Maak een kwartaalplanning die je verder brengt

Het is verbazingwekkend om te zien hoe weinig ondernemers de tijd nemen om succesvol te plannen. Een goede planning is echter essentieel voor duurzame groei maar het implementeren hiervan is NOG belangrijker! Jouw lange termijn doelen moeten omgezet worden in acties. Om dit te realiseren is de 90 planning dag een eerste stap naar je doel en is het vooral om te verzekeren dat deze stap in de juiste richting is. Daarom organiseer ik elke drie maanden één dag en ga met ondernemers aan hun korte termijn planning en acties werken.

Doe ook mee en plan je succes! Tijdens deze inspirerende dag wissel je ervaringen en ideeën uit met andere ondernemers. Het resultaat van deze dag: een haalbaar kwartaalplan op één A-4tje en genoeg inspiratie voor de komende drie maanden.

Investering

De investering voor de 90 dagen bedrijfsplanning-dag is €190,- (ex BTW).  De Kwartaalplanningsdag is inbegrepen in de investering van 1 op 1 coaching. We starten bij een aantal van 6 deelnemers.

Aanmelden voor de 90 dagen bedrijfsplanning-dag

Heb je interesse of wil je meer informatie? Meld je dan aan via het formulier op deze pagina.

Datum en locatie

logo nestgebouw nestDatum: 31 oktober 2017

Tijd: 09:00 – 16:00

Locatie: NEST, Laan van Kronenburg 14, 1183 AS Amstelveen.

Parkeren is gratis en je kunt met de Metro lijn 51. Uitstappen bij halte Uilenstede.

Bekijk ook

Meld je aan!




"Ik ben blij dat Gerard waarmaakt wat hij verkondigt. Hij heeft veel kennis van zaken die het voor je bedrijf een stuk makkelijker maken.
Eén sessie met Gerard is al een hele cursus. Hij legt meteen de vinger op de zere plek en geeft direct tips om het voor jezelf makkelijker te maken en, zoals hij zegt, je omzet te verhogen."

Michael Schuuring
Sport/massagetherapie en accupunctuur
Sakura Care

Wil je ook je omzet verhogen? Ga dan om te beginnen eens naar de workshops die Gerard geeft. Soms zijn die zelfs gratis.
Gerard leerde me om met hetzelfde meer te verdienen. in het offertetraject en de periode erna bijvoorbeeld heb ik op aanraden van Gerard het aantal contactmomenten verhoogd. Dat helpt je om top of mind te blijven bij je potentiële klanten en verhoog je de slagingskans. Door constant te meten weet ik nu dat vorig jaar 80% van de offertes ook opdracht zijn geworden.

Marc Slingerland Tusch BV