Tel: +31 (0)20 35 83 694
Tel: +31 (0)20 35 83 694

Klantgericht Verkopen – Hoe kan je effectief waarde creëren

Begrijpen hoe mensen willen kopen

Klantgericht Verkopen is een manier die elke verkoper zal aanspreken. Het omvat het hogere doel om de klant datgene te verkopen wat hij echt nodig heeft (en dat is niet altijd datgene wat hij vraagt). Deze manier van verkopen geeft een diepere betekenis aan het hele verkoopproces en vooral veel voldoening voor de klant en de verkoper.

Wat leer je in deze training?

  • Waarom een klant overtuigen niet werkt
  • Hoe je een probleem omzet in een sterke wens om er iets aan te doen
  • Hoe je door de juiste vragen te stellen achter de volle impact komt van een probleem
  • Hoe je een klant steeds meer de waarde laat inzien van jouw oplossing
  • Hoe je een gesprek zinvol afsluit met een commitment van de klant
  • Het verschil leert kennen tussen product- en klantvoordelen
  • Hoe je een verkoopgesprek voert op basis van gelijkwaardigheid
  • Hoe je veel succesvoller de klant kunt coachen naar een goede oplossing
  • Hoe je een langdurige relatie kan opbouwen met je klant

3 modules

De training is verdeeld in drie afzonderlijke modules. Zo breng ik je in staat om de drie hoofdthema’s bij het verkopen te gaan oefenen voordat je door gaat naar de volgende module. Elke module wordt afgesloten met een certificaat. Na de derde module ontvang je het diploma.

Onderwerpen per module

  1.   Creëren van behoefte tot verandering: Vind de behoeften van mensen en ontdek wat de impact is als er niets aan gedaan wordt.
  2.   Ontwikkeling van waarde: Laat zien hoe je de behoefte effectief kunt vervullen en waarde creëert.
  3.   Het aanbod overtuigend presenteren: krijg een positieve beslissing dat wederzijds waarde creëert, voor jou en je klant.

Persoonlijke coaching

Gedurende het proces kan je je aanmelden voor persoonlijke coaching ter voorbereiding op een verkoopgesprek of als evaluatie na een ontmoeting.

Investering

De investering voor de ééndaagse module is €380,- per persoon (ex BTW, inclusief lunches en boeken). Als je je inschrijft voor de drie modules ineens dan betaal je € 995,- , een korting van €145,-

Persoonlijke coaching tussen de modules is €180,- Je krijgt daarvoor drie gesprekken via Skype of telefoon.

Data en locatie verkooptraining (data nog niet bepaalt)

logo nestgebouw nest

Module 1. Creëren van de behoefte tot verandering 

Module 2. Ontwikkeling van waarde

Module 3. Het aanbod overtuigend presenteren

Tijd: dagelijks 09:00 – 16:30

Locatie: NEST, Laan van Kronenburg 14, 1183 AS Amstelveen.

Parkeren is gratis en je kunt met de Metro lijn 51. Uitstappen bij halte Uilenstede.

Aanmelden voor Klantgericht Verkopen Training

Heb je interesse of wil je meer informatie? Meld je dan aan via het formulier op deze pagina.

 

 

 

Bekijk ook

Meld je aan


Klik op de code om een nieuwe te genereren
Formulier versturen
uw aanvraag is verstuurd!
Gerard kan enorm goed analyseren stelt de juiste vragen en laat jou nadenken over je bedrijf en wat je er mee wilt.
"Zo werkt dat nu eenmaal bij ons", "Zo eenvoudig is dat niet" kent u dat? De onmacht der gewoonte om dingen vanzelfsprekend te achten en die dat helemaal niet zijn! Gerard kan enorm goed analyseren stelt de juiste vragen en laat jou nadenken over je bedrijf en wat je er mee wilt. Waarom zijn we anders dan anderen? waar maken we het verschil? hoe verkopen we dat? We zijn nu veel beter in staat om ons bedrijf te verkopen. Het rendement van onze verkoop is gestegen. Veel procedures en werkzaamheden zijn omschreven en dat zorgt voor structuur, betere sfeer, saamhorigheid en duidelijkheid over wie we zijn. We hebben nu al meer plezier en meer nieuwe klanten. Dat is onomstotelijk de verdienste van Gerard waarvoor ik hem niet genoeg kan danken.

Ybo Duursma
Directeur
Iris Koeriers International - Hilversum

Trendel groeit snel en daarbij verandert er veel, inclusief mijn rol. Gerard heeft ons geholpen structuur aan te brengen en de kernkwaliteiten te borgen in alle facetten van de organisatie.
Dit blijft natuurlijk een on-going proces, maar het resultaat nu al is dat het bedrijf beter loopt, ik mijn rol helder heb, controle heb over de processen en vooral meer tijd heb om de dingen te doen die er echt toe doen.

Tanja de Mooij
Directeur
Trendel arbodienst